Kom med i dag til vores årlige påske komsammen
Med Furesøen i “forhaven” og Nørreskoven i “baghaven” er scenen sat. Og så satser vi bare på godt vejr 😊
I år skal vi nemlig igen samles til en forhåbentlig hyggelig påske komsammen. Men denne gang bliver det lidt anderledes. Det bliver i år ikke til en traditionel frokost men til en Brunch/Lunch. Så måske du skal springe morgenmaden over, så der er god plads til den overdådige buffet, som restaurant-chefen disker op med.
Vi får vores eget lokale, hvor buffeten også kommer til at stå i. Dog må den max stå 3 timer, så den vil blive fjernet umiddelbart før.
Men vi har mulighed for fortsat at lade snakken gå og for at nyde en ekstra kop kaffe, et glas øl eller vin derefter. Dette dog for egen regning.
Menuen vil være følgende:
Græsk yoghurt
Nødder og kompot
Røræg og bacon
2 slags sild
Rødspættefilet m/hjemmerørt remoulade
Røget laks
Smilende æg
Husets fisk i små glas
Husets tærte
2 slags pålæg
Pesto, oliventapenade, humus
Salater efter køkkenets valg
2 slags oste
Marmelade
Hertil hjemmebagt brød (franskbrød og rugbrød) og smør.
Kaffe, the
2 slags juice
1 slags smothie
Filtreret vand med og uden brus
Drikkevarer derudover er for egen regning.
Sted: Restaurant Furesø Bad, Frederiksborgvej 101, 3500 Værløse
Dato: 10. marts, 2027
Tidspunkt: 11:00 – ca. 14:30
Pris: fastsættes senere. Vil være afhængigt af vedtagne tilskudsbeløb fra klubben
Max antal deltagere: fastsættes senere. Vil være afhængig af vedtagne tilskudsbeløb fra klubben

